Klantenservice
1 Bestellen
1.1 Het artikel is uitverkocht, komt het nog terug?

Het artikel kan na succesvolle verkoop terugkomen of op aanvraag. U kan natuurlijk ook bellen met de klantenservice van FM-Fashion 074 357 4752 over het artikel.

1.2 Heb ik een account nodig om te shoppen bij FM-Fashion.nl?

Nee, een account is niet nodig. Je kunt ook als gast afrekenen. Maar een account is makkelijker voor de volgende keer als je aankopen wilt doen.
Uw gegevens worden opgeslagen en je hebt direct een overzicht van jouw recent bestelde artikelen.

1.3 Kan ik veilig shoppen bij FM-Fashion.nl?

Ja. Je kunt veilig shoppen bij FM-Fashion.nl, omdat wij beschikken over een SSL-verbinding. Tijdens het betaalproces zit je automatisch in een beveiligde verbinding.

1.4 Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig bij FM-Fashion.nl?

Ja. FM-Fashion.nl houdt rekening met de persoonlijke gegevens van klanten. Deze zullen niet aan derden verstreken worden.

1.5 Hoe kan ik controleren of mijn bestelling succesvol verwerkt is?

Wanneer je bij ons iets bestelt, krijg je automatisch een melding dat de bestelling succesvol verwerkt is.
Ook word je via de mail op de hoogte gehouden m.b.t. uw bestelling.

1.6 Ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?

Om een wijziging door te geven kan je bellen met onze klantenservice 074 357 4752 of een mail sturen naar info@fm-fashion.nl. Wij zullen ons best doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.

2 Verzending
2.1 Hoelang duurt het voordat ik een bestelling in huis heb?

Wanneer je een bestelling plaatst op werkdagen voor 17:00 uur, heb je jouw bestelling de eerst volgende dag binnen.

2.2 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Jouw bestelling wordt bezorgd op het opgegeven afleveradres. Als je niet thuis bent zal de bezorger het bij de buren aanbieden en in uw brievenbus een kaartje achterlaten met daarop de gegevens waar je jouw bestelling kunt afhalen. Als afgeven bij de buren niet lukt of niet gewenst is, word je bestelling op een later tijdstip een tweede keer aangeboden.

Mocht de tweede keer nog niet mogelijk zijn om het pakket af te leveren dan word je gebeld om een afspraak te maken voor levering op een andere tijdstip of op een andere locatie (werk, vrienden, familie). Dit alles geldt voor bestellingen die worden verzonden binnen Nederland.

2.3 Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn 4,95 euro binnen Nederland. Bij een bestelling boven de 60,- euro wordt het gratis verzonden.

3 Retourneren
3.1 Krijg ik mijn geld terug als ik mijn product retour stuur?

Ja, mocht je niet tevreden zijn met jouw aankoop, dan heb je het recht de artikelen binnen 14 werkdagen na aflevering aan FM Fashion te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de artikelen in originele verpakking, ongebruikt en voorzien is van een label geaccepteerd. Je mag het artikel wel uit de verpakking halen om het te bekijken. Daarnaast is de factuur je garantiebewijs. Zonder de factuur of een kopie hiervan kan er geen creditering plaatsvinden.

LET OP: Bij het retour zenden naar FM Fashion zijn de verzendkosten voor rekening van de koper. Wij crediteren uitsluitend het aankoopbedrag van de artikelen en niet de door jouw betaalde verzendkosten.

De goederen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt, gewassen of gedragen zijn.

LET OP: Artikelen uit de sale kunnen uitsluitend en alleen geruild worden door middel van een tegoedbon met een actiecode die u van FM Fashion krijgt. Deze tegoedbon kan je weer gebruiken om een ander artikelen te kopen via fm-fashion.nl

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »